חזרה
1950 - בואינג'ו (צביון)... בואינג'ו (צביון) פרחיה - זכרונות 1950 - בואינג'ו (צביון) פרחיה - זכרונות

חזרה עריכה
תגובות ומידע נוסף
הוספת תגובה חדשה
הוספת תגובה

התגובה נשלחה בהצלחה

אישור
פרחיה
לפני 4 שנים
בראש התמונה המורה איה. שורה עליונה מימין לשמאל: נורית פסקל, לא מזהה, פרחיה, שמעון שרדינג, יוסקה, שורה מתחת לא מז...
בראש התמונה המורה איה. שורה עליונה מימין לשמאל: נורית פסקל, לא מזהה, פרחיה, שמעון שרדינג, יוסקה, שורה מתחת לא מזהה, סופי כהן, מירה הניג, אבי ויטנר, לא מזהה, ועליזה., לא מזהה.
פרחיה
לפני 4 שנים
פרחיה,עליזה, יוסקה, רבקה וכורע שמעון שרדינג
חני ברוכין...
לפני 4 שנים
קו 19 המוזכר בסיפורה של פרחיה, הוא רחוב הזית בהווה. בסיפורי מייסדים נזכר כאזור שנחשב המסוכן ביותר למגורים שהיה נתון לחדי...
קו 19 המוזכר בסיפורה של פרחיה, הוא רחוב הזית בהווה. בסיפורי מייסדים נזכר כאזור שנחשב המסוכן ביותר למגורים שהיה נתון לחדירות של מסתננים.
רוטמן יששכר...
לפני 4 שנים
שמחתי לקרוא את קורות חייהן של פרחיה ומאשה בואינג'ו, שהיו שכנותי עד 1962. המשפחה, התגוררה במשק מס. 46 בדרך הזית. הבית ב...
שמחתי לקרוא את קורות חייהן של פרחיה ומאשה בואינג'ו, שהיו שכנותי עד 1962. המשפחה, התגוררה במשק מס. 46 בדרך הזית. הבית בו משפחתי מתגוררת בהווה. אח"כ, עברו למשק של קרוב משפחתם, מדובר במשק בו מתגוררת בהווה משפחת בכר. זכורים לי לטובה חיים וטוני, הוריה של פרחיה, שהיו שכנים מעולים. עם הבת מאשה למדתי עד כיתה ח'. עם בת הדודה שלהם מירי בואינג'ו, לימים שילון, למדתי עד כיתה א'. לופו בוינג'ו( צביון)היה מזכיר המושב ואישיות חשובה בהקמת הכפר. את הסבא והסבתא אני זוכר בתור ילד. אבל הסבים לא גרו מולנו. יתכן שהתגוררו בקצה"קו 19", או באחד ממשקי העזר, בשורת משקי העזר ליד משפחת רום. הסבתא, צבייה קלמן, נראית בתמונת מסיבת יום ההולדת של אפריים דותן בגן הילדים. התמונה מופיעה באפליקציה(צד שמאל על ציר הזמן,"מי זוכר"). פרחיה היתה אחת מהילדות היפות בכפר. :-)